Kümnendik pay4results.eu kasumist annetatakse heategevuseks

17. December 2010

Eesti juhtiv internetiturunduse agentuur Altex Marketing annetab 10 % pay4results.eu järgmise aasta kasumist heategevuseks. Raha jagatakse Lastekaitse Liidu, Eestimaa Looduse Fondi ja Community Toolsi vahel.

 

"Me usume, et juba äri alustades peab mõtlema ühiskonna peale. Pole tarvis olla üle mõistuse rikas, et jagada oma kasumit, teadmisi ja oskusi," selgitas Altex Marketingi üks juhtidest Tõnis Hinnosaar, miks ettevõte otsustas uuele teenusele sotsiaalse vastustuse (CSR) strateegia teha veel enne, kui esimesed finantstulemused käes.

 

"Muul viisil käituda oleks rehepaplus," lisas Hinnosaar. Tema kolleeg Andri Viiand rõhutas, et Altex loodab julgustada ka teisi ettevõtteid ühise heaolu nimel rohkem pingutama. "Uuringutest on teada, et inimesed on lahkemad annetajad, kui nad teavad, et ka teised panustavad heategevusse. Me soovime nii Eestis annetuskultuuri arendada."

 

2011. aasta lõpul hääletavad pay4results.eu partnerid raha jaotamise üle. Eestimaa Loodese Fond palub toetust nahkhiirte kaitsmiseks, uuenduslik internetipõhine kogukondade organiseerimise vahend Community Tools vajab abi laienemiseks ning Lastekaitse Liit kasutab annetust hoolekandes ja majanduslikes raskustes elavatele lastele Pivarootsis ja Remnikul meeldejääva laagrisuve pakkumiseks.

 

Annetusi rahastatakse pay4results.eu kasumist. Tegemist on interneti turundusvõrgustikuga, mis võimaldab reklaamijatel maksta konkreetsete tulemuste, mitte lubaduste eest. Parterturundus tähendab, et reklaamijatele esitatakse arve vaid siis, kui kampaania annab soovitud tulemusi näiteks müügi, ostjate andmete sisestamise või muu eelnevalt määratletud tegevuse osas.

"Pay4results.eu sihiks on jõuda 2011. aasta kevadeks 90% Eesti internetikasutajateni," lausus võrgustiku juht Pjotr Tsvetkov. Alates novembris turule tulemisest on pay4results.eu kiiresti kasvanud ning võrgustikuga on teiste hulgas tänaseks liitunud Elion, Ühtuleht, Eesti Päevaleht, Üripäev, BigBank, BookingHouse, Topshop, Ferratum, Fotki, Adnet, Ferratum ja Media House.

 

Altex Marketing  kui Eesti vanim internetiturundusele spetsialiseerunud agentuur on varemgi algatanud sotsiaalsest vastutusest ajendatud ettevõtmisi. Viie aasta jooksul korraldatud tasuta seminarid ning konverentsid on aidanud kaasa tugeva internetiturundustööstuse arengule Eestis. Üsja toetas firma Eesti ettevõtlust, andes Garage48HUBile järgmiseks aastaks tasuta ligipääsu üritustele ja seminaridele ning ka turundusteenustele. Varem on Heateo Sihtasutusele antud tasuta konsultatsioone, koolitusi, seminarikutseid ning tehnikat. 2010. aasta suvel viidi Eestimaa Looduse Fondi nimel läbi kampaania, mille tulemusena valiti fond ja Teeme Üra Ühendkuningriigis Roheliseks Kangelaseks.

 


Lisainfo:
Tõnis Hinnosaar
Tehniline juht
6210029
tonis@pay4results.eu
www.pay4results.eu

Andri Viiand
Direktor
6210029
andri@pay4results.eu
www.pay4results.eu

Robin Gurney
Strateegiajuht
6210029
robin@pay4results.eu
www.pay4results.eu